onsdag den 25. november 2009

opdatering/nye indlæg på neuchs noveller!


Da min blog er i det spæde stadie vil der jo ikke være så fandens meget at læse her på endnu, men jeg vil forsøge at komme med en ny historie/novelle hver dag ved aften tid, fra 18.00 til ca 12.00 midnat. derfor kan det godt betale sig at følge bloggen fra starten, altså hvis man kan lide en go ny novelle fortælling hver dag da:)
Har lagt mærke til at mange bloggere opretter en blog med meningsløst indhold i håb om at tjene hurtige penge på adsense,,Hmmm?? Jeg er ikke sikker, men vil da tro at blogge med spændene indhold vil fastholde flere læsere og dermed skabe mere traffik og muligvis flere klik på annoncerne fra Google.
Idet jeg ikke har til hensigt at oprette blog for at tjene penge, kan i derfor også være mere trykke på at følge denne blog da jeg vil give så meget af mig som muligt hver dag:-)
I skal selvfølgelig være velkommen til at spørge hvis i har noget, det kunne evt. være en ide til en go novelle.

På forhånd tak til jer som læser:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar